10/19/2012

სასწავლო პროექტი

პროექტის სახელწოდება: ვიცხოვროთ სუფთა გარემოში.

პროექტის მთავარი იდეა: მოიპოვონ ინფორმაცია სანიტარულ ჰიგიენური ნორმების დაცვის მნიშვნელობის შესახებ.

პროექტის აქტუალობა: ჯანსაღი მომავალი თაობის ჩამოყალიბება.

პროექტის მიზანი: სასკოლო გარემოს მოვლა, სკოლის ტერიტორიაზე სისუფთავის დაცვის უნარ-ჩვევის გამომუშავება.

მონაწილეთა ასაკი:   9-10 წელი.

ვადები/ხანგრძლივობა: 10 დღე

მოსალოდნელი შედეგები: მოსწავლეებს გამოუმუშავდებათ მათ ირგვლივ საზოგადოებრივ ადგილებში სისუფთავის დაცვის უნარ-ჩვევა და გარემოს მდგომარეობაზე პასუხისმგებლობის გრძნობა.

პროექტისთვის საჭირო ძირითადი რესურსები: ხელთათმანები, პოლიეთილენის ტომრები, ცოცხი, აქანდაზი, სათლი, ინტერნეტრესურსები.

პროექტის მსვლელობა (ძირითადი აქტივობები):
აქტივობა Ι
            მოსწავლეები მასწავლებლის დახმარებით სწავლობენ სკოლის ტერიტორიაზე სანიტარულ-ჰიგიენურ მდგომარეობას, იკვლევენ სკოლის ტერიტორიის დაჭუჭყიანების მიზეზებს.
აქტივობა Ι Ι
            მასწავლებებელი მოსწავლეებთან ერთად ადგენს, სკოლის გარემოს დაჭუჭყიანების მიზეზებიდან რა არის გამოწვეული ბუნებრივი პროცესებით და რა - ადამიანთა გულგრილობის გამო. ,,გონებრივი იერიშის“ გზით ასახელებენ იმ საფრთხეებს, რაც გარემოს დაჭუჭყიანებამ შეიძლება შეუქმნას ადამიანის ჯანმრთელობას.
აქტივობა Ι Ι Ι
            მასწავლებელი კლასს ყოფს სამ ჯგუფად:
1.      პირველი ჯგუფი სოფლის ამბულატორიაში მოიპოვებს ინფორმაციას სანიტარულ-ჰიგიენური ნორმებისა და წესების შესახებ.
2.      მეორე ჯგუფი ინტერნეტში მოიპოვებს ინფორმაციას შესაძლო საფრთხეებისა და სხვადასხვა ინფექციური დაავადებების შესახებ.
3.      მესამე ჯგუფი სკოლის ადმინისტრაციისაგან მოიზიებს ინფორმაციას ი დაწესებული მოვლა-დალაგების ვადებისა და წესების შესახებ.
აქტივობა ΙV
მეოთხე კლასის მოსწავლეები ერთობლივად ალაგებენ სკოლის ტერიტორიას.
აქტივობა V
აღნიშნული კვლევის შედეგებზე დაყრდნობით მოსწავლეები აწყობენ პრეზენტაციას სანიტარულ-ჰიგიენური მოთხოვნების, სანიტერულ-ჰიგიენური წესების დაუცველობისას შესაძლო საფრთხეებისა და სკოლაში მიღებული დალაგების წესების ეფექტურობის შესახებ.

ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი
ბუნება: IV.9  მოსწავლეს შეუძლია პირადი და საზოგადოებრივი ჰიგიენის წესების დაცვა
              IV.11 მოსწავლეს შეუძლია გარემოზე ზრუნვის ელემენტარული წესების დაცვა.
შედეგი თვალსაჩინოა თუ:
  • მოსწავლე ზრუნავს საკლასო ოთახის და ეზოს სისუფთავეზე. მოიძიებს ინფორმაციას განსხვავებული წყაროებიდან და წარმოადგენს შეგეგებს.

პროექტის ხელმძღვანელი:  ირმა ხურციძე 

ხელმძღვანელის ელ. ფოსტა:  irmakhurtsidze69@gmail.com


ბლოგი:  irmakhurtsidze.blogspot.com

No comments:

Post a Comment